12 Şubat 2010 Cuma

giriş


giriş çok önemli olduğundan(insanların üstünde ilk etki önemliymiş,kitaplarda ders diye öğretiliyo bu bilgi valla inanmazsanız açın bakın) size kendimle ilgili güncel bir bilgiyi anlatıcam.şimdi ben kulak çöpü kullanmayı çok seven birisiyim,yıllardır da ipeğin kulak çöpüyle aramızda seviyeli bir ilişki var.her banyodan çıktığımda kutunun üstündeki rozalinda gibi kadının verdiği özgüvenle kulağımı temizliyorum.çok bi kendime güven geliyo,diyorum şimdi sebastiyan gelse pırıl pırılım hemen gidip entrikalar çevirebiliriz.
kulak çöpü bitmeye yakın olduğundan, hemencecik düşünceli annem almış yeni bir kutu daha.yine yıkandım çıktım güzelce tıraş oldum,en keyifli kısım olan kulak temizliğine geldim ki işte burda fırtınalar koptu.kutunun üstündeki o saçlarının kahkülü inceden sarı olan rozalinda gitmiş yerine karadeniz doğal güzeli bi bayan gelmiş.meksika ateşi dolu hayattan kopmanın acısı ve doğal güzelliğin lezzeti beni haykırışlara sürükledi.üzülsem mi sevinsem mi bilemedim.
hiç bir sırrımı ailemden saklamadığımdan,onlarla konuşup rahatlamayı denemeye karar verdim.sonra baktım televizyonda hanımın çiftliği var,onu izliyolar.çok hararetli tartışmalar var,biri diyo ağabey diyo zaten başından beri çiftliğe hanım gelmekti onun amacı sonra bişeyler daha diyo oraları unuttum,ağabey hiç durur mu yapıştırıyo cevabı sus artık diye.sonra çok üzüldüm benim niye hayatım böyle değil,kulak karıştırıp üzülüyorum lan!millet çiftliğe hanım getiriyo hanım neler ediyo ne biçim hayatlar.
neyse iyi bi giriş oldu zannımca,kendimi tanıtma fırsatı buldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder