17 Mart 2010 Çarşamba

fakin gözlük


acayip ilaçlar kullandığımdan(çok hasta değilim,normal hastayım)dudak olsun,göz olsun bi kuruma durumuna maruz kalıyorum.lan gözler oldu 6 numero iyice zayi etmiyelim diye gideyim gözlük alayım dedim,evde filan takarım.6 numero cam naaah bu kalınlıkta bişi oluyo bari az inceltilmiş alayım dedim ona rağmen çok sağlam bişi oldu gözlük.
yeni gözlük almanın heyecanı vardı üstümde,aney gitti aldı getirdi gözlüğü ama korkularımda var tabi.3 seneye yakındır lens kullanıyorum,gözlüğünde nası bişey olduğunu 7 yılllık tecrübeyle lensten çok daha kıdemli şekilde biliyorum.olsun olum evde takıcam ki diye korkularıma göğüs bile gerdim.takınca şok yaşama ihtimalimide göz ardı edemedim ama.
büyük cesareti gösterip gıcır gıcır gösteren lenslerimi çıkartıp,gözlüğü bi çırpıda olmasada taktım kafaya.hani dünya yuvarlak bombeliya,normali öyle,benim dünya tsubasanın akula vuruşunundaki top gibi oldu.lan flat ekran bildiğin o eski 90ların bilgisayar ekranları gibi oldu.başım ağriee şu an malaş gözlükten dolayı.babamlar bile atara geldi bu nası iştir,gözlük böyle olmamalı,etik değil,kahrolsun emperyalizm diye.evde lightsaber olsa hemen yapıcığidik amelyatı,yaza düşünüyoruz artık.lenstende gayet menundum ama aparatlar olmadan yaşayabilmem lazım.sonuçta önümüz nükleer savaş,nerden buluyum lensi mensi postapokaliptik ortamlarda.

1 yorum:

  1. Ben o atraksyonu her gün yaşıyorum, tak-çıkar; büyüyor-küçülüyor. Gözler malaş oldu. O değilde 3D gözlüğü böyle normal gündelik hayatta takınca 2D göstereni olsa ya, ne güzel olur lan.

    YanıtlaSil